Від травня 2024 року, ціни на квитки з Німеччини на міжнародні рейси зростуть. Уряд Німеччини прийняв рішення про підвищення авіаційного податку для пасажирів, що вирушають з аеропортів країни.
Дуже часто пасажири задаються питанням, чому авіакомпанії беруть оплату за додаткову ручну поклажу. Цю ситуацію розкриває генеральний директор авіакомпанії Ryanair. Ми розуміємо, що така практика може здатися несправедливою, проте ми хочемо пояснити причини. По-перше, оплата за додаткову ручну поклажу визначається для забезпечення ефективності процесу організації польотів. Кожен пасажир має право взяти з собою ручну поклажу, однак, коли ручна поклажа стає дуже великою, це може призвести до ускладнень при посадці та висадці всіх пасажирів. Водночас, створення правил щодо розміру та ваги ручної поклажі дозволяє забезпечити комфорт та безпеку всіх пасажирів. Завдяки цьому, ми можемо забезпечити, що всі речі, які беруть пасажири в салон, мають розумні габарити та не заважають проводові основних операцій. Крім того, оплата за додаткову ручну поклажу є ще одним способом нашої авіакомпанії забезпечити економічну стабільність. Витрати на обслуговування літаків, заробітну плату співробітникам та багато інших елементів зростають з кожним днем. Інколи, оплата за додаткову ручну поклажу допомагає знизити витрати на авіакомпанію та забезпечити доступніші ціни на авіаквитки. Отже, незважаючи на те, що пасажири мають платити за додаткову ручну поклажу, це рішення допомагає забезпечити ефективність та комфорт в ході польоту. Ми піклуємося про наших пасажирів і намагаємось забезпечити найвигідніші умови подорожі для кожного.
Які зміни відбудуться з авіаподатком в Німеччині?
Уряд оголосив про підвищення податків, прийнявши таке рішення в рамках своїх національних заходів, щоб подолати дефіцит бюджету. Згідно з повідомленнями місцевих ЗМІ, з'явився дефіцит через рішення Конституційного суду Німеччини, який визнав початкову пропозицію щодо бюджету незаконною через некоректний перерозподіл COVID-коштів у фонд зміни клімату.
Авіаційна галузь Німеччини не підтримує ідею підвищення податків. Незважаючи на опозицію з боку галузі, Кабінет міністрів Німеччини прийняв це рішення, і очікується, що закон буде затверджений Бундестагом в найближчі місяці.
Так, пасажири, які подорожують на рейсах з відстанню до 2 500 кілометрів, зобов'язані будуть сплатити 15,53 євро податку (порівняно з поточними 12,73 євро), а на рейсах понад 6 000 кілометрів – 70,83 євро (порівняно з поточними 58,06 євро).
Пасажири, які подорожують авіарейсами з Німеччини, стикнуться зі зростанням вартості квитків / Фото Unsplash
Незабаром вартість квитків з Німеччини для пасажирів збільшиться. Але, одночасно, освободять від сплати податку тих, хто придбає квитки дітям віком до 2 років, які не мають окремого місця в літаку. Крім того, збору не підлягають політні рейси, що здійснюються для військових або медичних цілей.
Аеропорти Німеччини є одними з найбільш заповнених в Європі.
У Німеччині розташовані одні з найбільш оживлених аеропортів у Європі, які постійно залюднюються та оглядаються мільйонами пасажирів щороку.
У 2023 році кількість пасажирів, що пройшли через найбільший аеропорт Берліна, значно зросла: ворота аеропорту перетнули 23,07 мільйона людей. Це на 16% більше, ніж у 2022 році.
Зі зближенням зимових свят в берлінському аеропорту відбувся значний приплив подорожуючих: близько 1,75 мільйона пасажирів відвідали його у листопаді 2023 року, а потім ще близько 1,77 мільйона пасажирів у грудні 2023 року.
Зазначимо, що впродовж цього року, на вищепунктовому періоді літнього сезону, передбачається значний підвищення ціни на авіаквитки. Це може бути обумовлено рядом проблем, пов'язаних з літаками Boeing. Ознайомтесь детальніше з причинами подорожчання авіаквитків.