По мережі розпочалася кампанія на туристів: як уникнути потрапляння під загрозу

  • 14.06.2024 18:00
  • 2 хвилини читання
По мережі розпочалася кампанія на туристів: як уникнути потрапляння під загрозу

Найчастіше мішенями таких шахрайств стають люди, які пережили неприємний інцидент в аеропорту або під час польоту й тепер очікують відповідної реакції певної авіакомпанії. Зокрема, йдеться про втрату багажу або скаргу на умови у літаку.

Дуже часто такі пасажири розповідають про свій неприємний досвід у соціальних мережах. Саме там їх і підстерігають шахраї, які вдаються за офіційних представників авіакомпаній, щоб виведені різноманітну важливу інформацію. Часто вони використовують аватарки з лого реальних авіакомпаній та загалом підробляють їхню ідентичність.

Шахраї вважають, що люди, які переживають неприємні емоції, можуть не відразу помітити, що щось не так. На момент червня 2024 року шахраї намагалися зв'язатися з пасажирами таких авіакомпаній, як British Airways, easyJet, Jet2, Ryanair, Tui, Virgin Atlantic.

Що таке користь шахраїв

Часто пасажири не розуміють, чому шахраї вдаються до таких хитрощів. Спочатку може здатися, що в цьому немає жодної користі. Проте насправді так думати - помилка. Шахраї намагаються виманити:

  • телефонний номер та інша конфіденційна інформація;
  • Шахраї використовують фішингові сайти для отримання даних кредитних карт.

Крім цього, зловмисники часто можуть шахрайською дією змусити користувачів завантажити платіжний застосунок.