Прогнозують, що вдалося реалізувати амбітний проєкт до 2030 року. Тоді розпочнеться чемпіонат світу з футболу, який спільно проведуть Марокко, Іспанія та Португалія.
Важливо відзначити, що ідею підводного залізничного тунелю розробляють ще з 1979 року. Проте наразі обговорення не просунулись далі.
Новий проєкт буде надзвичайно витратним.
Зараз дістатися з Іспанії до Марокко не є складно. Літаком можна летіти з Мадрида до Танжера (портове місто на північному заході Марокко) лише 1,5 години. Але дорога на поромі займає близько 9 годин.
У будівництві підводного залізничного тунелю дуже зацікавлені. На амбітний проєкт вже готові виділити 6 мільярдів євро. Проте наголошують, що у реальності може знадобитися набагато більше грошей.
На даний момент розпочати будівництво ще не можливо. На початок весни 2024 року Marokkanska національна компанія з дослідження проток (SNED) вивчає стратегічні аспекти проєкту.
Марокко стає все більш популярним серед туристів / Unsplash
Очікують, що якщо тунель все-таки запрацює, таким способом щороку подорожуватимуть понад 12 мільйонів туристів. Слід зауважити, що туристичний потенціал Марокко лише зростає. Країна зачаровує тим, як поєднує європейський та африканський колорит. Мандрівники відзначають: там відбувається справжня магія.