Якщо здається, що вже все вирішено: які слова почують пасажири перед авіакатастрофою.

  • 14.03.2024 15:31
  • 1 хвилина читання
Якщо здається, що вже все вирішено: які слова почують пасажири перед авіакатастрофою.

Усі секрети відкрила Ліліана Гірап - пілотка Boeing 737 компанії Tarom. Вона підкреслила: в умовах кризової ситуації зроблять все можливе, щоб якось вирішити проблему, а не говорити про неї.

Рівень ризику смертельних авіакатастроф є дуже низьким. За словами Гірап, пілоти проходять дуже інтенсивне навчання і готуються до всіх можливих непередбачених ситуацій. Крім того, вони ретельно вивчають робочий процес всіх систем.

Наприклад, якщо виникають проблеми з гідравлікою, електрикою або зупиняються двигуни, ми ніколи не думаємо, що літак розбиватиметься і що доведеться оголошувати пасажирам про це, так як це не варіант для нас.

Пілоти все одно до останнього намагатимуться вирішити форс-мажорну ситуацію. Тому жодного оголошення до пасажирів не буде, хоча повага до них залишається. Гірап зауважила, що у разі надзвичайної ситуації екіпаж буде керувати пасажирами, щоб забезпечити їх максимальну безпеку в обставинах, які дозволяє ситуація.

Команда екіпажу працює разом для досягнення спільної мети - безпечно посадити літак. Вони об'єднують зусилля, щоб забезпечити успішне приземлення.