За Г'юзом, одним з тривожних сигналів є активне спілкування членів екіпажу з кабіною пілотів. Також важливо звернути увагу на тон розмов. Якщо вони неоднакові й прямі, це означає, що в екіпажу є серйозні турботи.
Крім того, якщо пасажири помітили, що члени екіпажу готують аварійне обладнання, можна починати готуватися до тривожного оголошення.
Несподівані звуки, вібрації або зміни в польотній схемі (наприклад, раптова зміна висоти) можуть вказувати на механічні неполадки. Ваші відчуття дійсно є важливим показником того, що щось не так з літаком, - підкреслила Г'юз.
Зокрема, серед ознак, що щось йде не за планом, колишня стюардеса вказала:
- перепланування освітлення кабіни літака;
- використання кисневих масок;
- створення аварійних планів.
Іноді авіаційному лайнеру доводиться здійснювати аварійну посадку у випадку виникнення серйозних технічних проблем або інших небезпечних ситуацій під час польоту. Така ситуація може виникнути через неполадки з двигунами, обладнанням, погодними умовами або іншими факторами. У разі аварійної посадки важливо виконати всі вказівки екіпажу та залишатися спокійним для забезпечення безпеки всім на борту літака.
Г'юз також зазначила чотири ситуації, коли може знадобитися аварійна посадка літака. Розглядається:
- проблеми з технікою в повітряному судні;
- Срочні медичні випадки.
- небезпека для безпеки;
- складні погодні умови. - суворі погодні умови.
Співробітниця повідомила про процедуру аварійної посадки. Спочатку необхідно повідомити пасажирів про те, що відбувається на борту. Потім необхідно показати пасажирам, як правильно використовувати пояс безпеки. Коли літак приземлиться, екіпаж повинен забезпечити, щоб всі пасажири могли безпечно покинути салон літака.