Відео про "червону валізку" набрало понад 75 мільйонів переглядів. Зазначають, що червоний колір сприяє першочерговому вантаженню багажу через його яскравість. При вивантаженні червоні валізки важче помітити й "загубити", що значно спрощує процес перевірки. Відео викликало гарячі дискусії в інтернеті, де люди обурювалися через несправедливість і жартували на тему валізок.
Компанія KLM Royal Dutch Airlines висловила свою реакцію.
У компанії KLM Royal Dutch Airlines відреагували на тікток-теорію, що стосується червоної валізки, і визнали її як неправдиву. Вони зазначили, що вірусний ролик був створений спеціально, щоб ввести людей в оману. Крім того, вони підкреслили, що під час завантаження багажу не використовуються вільні руки для сортування валізок за кольорами.
Що раніше пораджали фахівці у галузі подорожей
Раніше експерти з подорожей вже говорили про колір багажу. Вони радили людям не купувати чорні валізки, оскільки їх найлегше переплутати в аеропорту та загубити. У той же час експерти з подорожей рекомендують утриматися від придбання надто яскравих або барвистих валізок, оскільки вони, подібно до магніта, привертають злодіїв, від яких, на жаль, не застрахований жоден аеропорт.